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ビジネスへの影響に基づく優先度で脅威を解決

インテリジェントなワークフロー、自動化、ITとの密接な連携を備えた、構造化されたレスポンスエンジンに組織のセキュリティツールのインシデントおよび脆弱性データを取り込み、組織に与える影響に基づいて脅威を優先順位付けし、迅速に解決します。

セキュリティ
インシデントと脆弱性を素早く解決する方法

  1. 1
    Integrate Your
    Security Products
    Use security integrations from ServiceNow to bring incidents from your existing security products into the platform.
  2. 2
    Automatically
    Prioritize Security
    Incidents
    Based on business impact, automatically prioritize incidents in Security Operations and begin response workflow.
  3. 3
    Utilize Threat
    Intelligence
    Enrich security incidents with threat intelligence research to understand extent of problem and potential resolutions.
  4. 4
    Determine
    Response Action
    Leverage research to determine proper response actions and send prioritized tasks to IT via the security response workflow.
  5. 5
    Remediate
    Threats Fast
    Quickly perform remediation tasks for security incidents.
  6. 6
    Review Post
    Incident
    Reports
    Dynamically build post incident reviews for audit purposes and close the security incident.

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