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プロアクティブにサービスの問題を特定し、
障害箇所を明確化して、自動修復する

ビジネスのサービス停止は、お客様、パートナー、従業員に悪影響を及ぼし、結果的に、財務面の損失や会社の評判の失墜を招きます。ServiceNowを使用すると、サービス停止を回避し、ITが問題に積極的に対処し、インシデントに迅速に対応できるようにします。

サービス停止の回避方法

  1. 1
    Map Business Services
    To Infrastructure
    Discover and map relationships between business services and the IT components required to support them.
  2. 2
    Keep Service
    Maps Current
    Continuously monitor IT infrastructure for changes and update service maps in real time.
  3. 3
    Ingest Events From
    Across The IT Landscape
    Gain a consolidated view of service-impacting events for a rapid and effective IT response.
  4. 4
    Prioritize Issues
    And Automate Fixes
    Automate IT and business processes to accelerate remediation, reduce manual tasks, and improve productivity.
  5. 5
    Gain Visibility Into
    Business Service Health
    Prioritize the resolution of issues to ensure business service availability.

お客様のコメント

当社のユーザーがサービス問題に気付く前に、問題を把握し、修復に取り組んでいます。

Jamie Duncalf氏
ITオペレーション担当マネージャー

達成されたサービス停止の削減

80%

ServiceNowをテスト運用してみる

または、ITオペレーションマネジメントに移動する

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2017年5月7日~11日、Orange County Convention Center, Orlando, FL(オレンジ郡コンベンションセンター、フロリダ州オーランド)

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