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適切なカスタマーエクスペリエンスの提供、
チーム間の連携による問題修正、
事前対応による問い合わせの防止

サービスの提供コストが急騰する一方で、顧客満足度は低迷しています。また、CRMで顧客や問題を管理するだけでは十分ではありません。ServiceNowを利用すると、簡単にサービスを提供して顧客満足度を改善しながら、問題の量とコストを積極的に削減できます。部門、ワークフロー、システムを結び、根本的な問題を解決し、企業全体のサービスを自動化します。

お客様のコメント

私たちは、CRMベースのテクノロジーの実力を遙かに超えるカスタマーエクスペリエンスを提供したいと考えています。

Chris Orr氏
サポート戦略担当VP

統合

10以上

CRMプラットフォーム

および

50以上

カスタマーポータル

ServiceNowカスタマーサービスマネジメントは、私たちが達成したい目標に沿って作られています。

チケットのオープンを

8倍

迅速化

お客様の問題をLightspeedに解決する方法

  1. 1
    Make It Easy For
    Customers To Engage
    Provide effortless customer service across any channel at any time.
  2. Reduce Case Volume
    With Self-Service
    2
    Encourage customers to help themselves with a self-service catalog, knowledge base, social Q&A, and portal.
  3. 3
    Monitor For Issues and
    Create Cases Automatically
    Proactively monitor customers’ products and services and take action on potential issues and outages.
  4. 4
    Assign Tasks Across
    The Enterprise
    Connect customer service with engineering, field service, finance, and other teams to drive accountability for resolution.
  5. 5
    Prevent Future Calls
    Fix underlying issues to eliminate calls, drive knowledge base content changes, preemptively notify customers, and act on trends revealed in Performance Analytics.

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2017年5月7日~11日、Orange County Convention Center, Orlando, FL(オレンジ郡コンベンションセンター、フロリダ州オーランド)

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