MORE

Intelligent Automation Engine

インテリジェントな自動化エンジン

日常業務への機械学習の導入

プロセスの欠如とレガシーツールが企業の生産性を低下させています。データが猛襲し、その解析にあたる時間が足りないことから、問題は悪化するばかりです。 


インテリジェントな自動化エンジンが、業務生産性の新時代へと導きます。機械学習はこれまでにないレベルの自動化を進め、機械によるスマートかつ迅速な業務遂行を促進します。Now Platformでは、既存のデータを使用して、きめ細かく調整されたモデルを構築できます。このモデルでインテリジェントにタスクを優先順位付けして各部門に振り分けます。精度の高い問題指標を利用した問題予防、サービスのベンチマーク評価、パフォーマンスの予測が可能です。

 

インテリジェンスと自動アクションを組み合わせることで、コストの大幅な削減と問題解決時間の短縮が実現します。企業や組織は、画期的な経済循環を生み出し、Lightspeedで業務を遂行できるようになります。

NEW CIO STUDY

Can machine learning shape strategy? 89% say yes.

インテリジェントオートメーションエンジンの仕組み

  1. 1
    Creates Accurate
    Predictive Models
    The Intelligent Automation Engine applies machine learning algorithms to your own operational data to create accurate predictive models.
  2. 2
    Precisely Categorizes
    and Routes Tasks
    These finely-tuned models precisely categorize and prioritize incoming requests and tasks.
  3. 3
    Correlates Real-time Events
    to Predict Future Events
    It correlates thousands of events to uncover specific sequences that serve as better predictors of issues.
  4. 4
    Initiates Structured Workflows to
    Accurately Route Tasks and Prevent Issues
    By accurately routing tasks to the right teams, you prevent and resolve issues faster. You cut through the deluge of alerts to focus on real issues.
  5. 5
    Delivers Benchmarks
    Against Peers
    Continuously track and optimize your services by comparing performance against industry averages, derived from massive amounts of anonymized customer data.
  6. 6
    Predicts When You Will Achieve
    Performance Goals
    The Intelligent Automation Engine uses prediction algorithms to project the time it will take to meet or exceed service performance goals and KPIs.

Now Platformのメリットを知る

または、ServiceNowの製品を探す