ソリューション

  • 製品
  • 活用事例
  • 業種
  • EBOOK
  • デジタルエコノミー時代のカスタマーサービス
  • カスタマーサービスを継続した顧客とのエンゲージの場とするために必要なポイントとは?
  • CASE STUDY
  • コンプライアンス違反管理プロセスの自動化と拡張
  • 急速に拡大する規制要件に効果的に対応する方法とは

プラットフォーム

  • REPORT
  • Gartnerマジッククアドラントでリーダーの評価を獲得
  • エンタープライズ高生産性aPaaS部門にてリーダーの評価を獲得

導入事例・サポート

  • TRAINING SCHEDULE
  • 6月からのトレーニングスケジュールが確定しました
  • お申し込みはお早めに!

企業情報

  • EVENT LIBRARY
  • Knowledge18のハイライト
  • 米国ラスベガスで開催されたServiceNow年次イベントKnowledge18のハイライトです。

Roadmap to Customer Service Transformation

According to Forrester Research, 80% of companies believe they deliver superior customer service.

Only 8% of their customers agree with them.

So what’s behind this staggering customer service experience gap?

Find out firsthand as Eyal Lubin, Service Operations Director at NICE, shares his roadmap for customer service transformation. You’ll discover how his organization made the transition from a siloed CRM approach to a fully connected and automated solution that resolves the root cause of an issue before a customer even picks up the phone. 

Topics covered include:

  • The rationale for going beyond CRM and investing in a modern customer service management solution
  • Approaches to enlisting the entire organization in customer service
  • Establishing best practices for a successful enterprise‑wide rollout
  • The change management process

Blue Background

All Form Fields Are Required
  • By submitting this form, I confirm that I have read and agree to the Privacy Statement.