ソリューション

  • 製品
  • 活用事例
  • 業種
  • EBOOK
  • デジタルエコノミー時代のカスタマーサービス
  • カスタマーサービスを継続した顧客とのエンゲージの場とするために必要なポイントとは?
  • CASE STUDY
  • コンプライアンス違反管理プロセスの自動化と拡張
  • 急速に拡大する規制要件に効果的に対応する方法とは

プラットフォーム

  • REPORT
  • Gartnerマジッククアドラントでリーダーの評価を獲得
  • エンタープライズ高生産性aPaaS部門にてリーダーの評価を獲得

導入事例・サポート

  • ServiceNow Training
  • 認定トレーニング&認定資格ガイド
  • ServiceNow製品導入を成功に導くために必要不可欠となる知識スキルの一覧を紹介しております

企業情報

  • Japan Office
  • ServiceNow Japan会社概要
  • ServiceNow Japan株式会社の会社概要及び所在地

Integrate and Automate 60,000 Tasks with One Application

How do you get 8,000 part‑time tax pros to deliver a high level of client service consistently—over 1.2 million times? Easy, you quickly build a custom application that automates and integrates the workflows for 60,000 tasks.

For more than 50 years, H&R Block Canada has helped millions of Canadians with tax solutions to meet their unique needs. Learn how they leveraged custom applications built on the ServiceNow platform to automate manual workflows associated with opening more than 800 stores in as little as three weeks – with just one and a half full‑time technical resources and positively impacting the company's bottom line.

Watch this On Demand webinar to discover how easy it was for H&R Block to:

  • Establish reporting on vital customer service metrics
  • Build and maintain powerful analytics to track milestones
  • Develop highly efficient process workflows for repeatable success

Watch Now

Blue Background

All Form Fields Are Required
  • By submitting this form, I confirm that I have read and agree to the Privacy Statement.