ソリューション

  • 製品
  • 活用事例
  • 業種
  • EBOOK
  • デジタルエコノミー時代のカスタマーサービス
  • カスタマーサービスを継続した顧客とのエンゲージの場とするために必要なポイントとは?
  • CASE STUDY
  • コンプライアンス違反管理プロセスの自動化と拡張
  • 急速に拡大する規制要件に効果的に対応する方法とは

プラットフォーム

  • REPORT
  • Gartnerマジッククアドラントでリーダーの評価を獲得
  • エンタープライズ高生産性aPaaS部門にてリーダーの評価を獲得

導入事例・サポート

  • TRAINING SCHEDULE
  • 6月からのトレーニングスケジュールが確定しました
  • お申し込みはお早めに!

企業情報

  • EVENT LIBRARY
  • Knowledge18のハイライト
  • 米国ラスベガスで開催されたServiceNow年次イベントKnowledge18のハイライトです。

Going Live! The Kingston Release

Listen to a panel of ServiceNow leaders give their take on Artificial Intelligence (AI) and the innovations in Kingston.

Hosted by Shane Jackson, VP Marketing, our panel will include Dave Wright, Chief Innovation Officer; Pat Casey, SVP of DevOps; and Farrell Hough, VP and GM of IT Service Management and IT Business Management. You will hear about the new Kingston capabilities that drive:

  • Machine learning for everyday work
  • No code process automation
  • User experience innovations

 

In addition, watch as specialists lead product deep‑dive sessions. You can choose how many deep‑dives you view and in what order.

Blue Background

All Form Fields Are Required

ありがとうございます

リクエストを送信いただきありがとうございます。ServiceNowの担当者が48時間以内にご連絡差し上げます。

フォームを閉じるボタン

お問い合わせ

私は、ServiceNowから製品、サービス、イベントに関するメールを受信することに同意します。希望により、メール配信を停止します。