ソリューション

  • 製品
  • ユースケース
  • 業種
  • e ブック
  • イノベーションのための 3 つの戦略
  • 人工知能によってカスタマー エクスペリエンスを変革する方法を学びます。
  • e ブック
  • トランスフォーメーションへの 5 つのステップ
  • 予防型かつ接続されたクライアント エクスペリエンスはファイナンシャル サービスにとって重要です。

プラットフォーム

  • レポート
  • Gartner: ServiceNow をリーダーとして指名
  • 2018 年度マジッククアドラント エンタープライズ高性能アプリケーション PaaS

お客様

  • お客様成功事例
  • チャンピオンが必要です!
  • 弊社のツールとリソースを使用して、組織内でより効果的に ServiceNow を浸透させてください。

さらに詳細を確認する

  • イベント
  • Knowledge 2019
  • 5 月 5 ~ 9 日にラスベガスで開催されるイベントで、働き方を次のステージへとレベルアップさせましょう。

Digital Transformation Requires Integrated Service Management

As IT service delivery organizations shift gears to accommodate the business need for new levels of speed and agility, there is growing interest in models such as Lean, Agile and DevOps to accelerate business value generation. Digital Transformation translated to IT Service Delivery means reducing technical debt, becoming more agile and increasing speed to market. 

Join Troy DuMoulin, VP of R&D at Pink Elephant, in this strategic webinar to learn:

  • How to make a compelling business case for integrated service management
  • How to help your organization achieve the elusive challenge to be “better, faster, cheaper”
  • How to accelerate value delivery and improve your customer engagement

Blue Background

All Form Fields Are Required
  • By submitting this form, I confirm that I have read and agree to the Privacy Statement.