ソリューション

  • 製品
  • 活用事例
  • 業種
  • EBOOK
  • デジタルエコノミー時代のカスタマーサービス
  • カスタマーサービスを継続した顧客とのエンゲージの場とするために必要なポイントとは?
  • CASE STUDY
  • コンプライアンス違反管理プロセスの自動化と拡張
  • 急速に拡大する規制要件に効果的に対応する方法とは

プラットフォーム

  • REPORT
  • Gartnerマジッククアドラントでリーダーの評価を獲得
  • エンタープライズ高生産性aPaaS部門にてリーダーの評価を獲得

導入事例・サポート

  • TRAINING SCHEDULE
  • 6月からのトレーニングスケジュールが確定しました
  • お申し込みはお早めに!

企業情報

  • EVENT LIBRARY
  • Knowledge18のハイライト
  • 米国ラスベガスで開催されたServiceNow年次イベントKnowledge18のハイライトです。

Delivering Proactive Customer Service: Is Your Organization Ready?

In this webinar, Judith Platz, VP Research, Support Services at TSIA and Holly Simmons, Senior Director for Customer Service Management at ServiceNow discussed new strategies, processes, and technology that connect customer service teams with other departments and enable organizations to shift to a proactive service delivery culture. Ms. Platz also shared recent research that will help benchmark your organization's readiness to move from reactive to proactive customer service delivery.

Topics covered during the session:

  • Assessing the current customer service delivery landscape and gaps
  • Evaluating support transformation strategies and metrics
  • Critical capabilities for shifting from reactive to proactive customer service
  • Benchmarking your organization's technology maturity and readiness

Blue Background

All Form Fields Are Required
  • By submitting this form, I confirm that I have read and agree to the Privacy Statement.