ソリューション

  • 製品
  • 活用事例
  • 業種
  • EBOOK
  • デジタルエコノミー時代のカスタマーサービス
  • カスタマーサービスを継続した顧客とのエンゲージの場とするために必要なポイントとは?
  • CASE STUDY
  • コンプライアンス違反管理プロセスの自動化と拡張
  • 急速に拡大する規制要件に効果的に対応する方法とは

プラットフォーム

  • REPORT
  • Gartnerマジッククアドラントでリーダーの評価を獲得
  • エンタープライズ高生産性aPaaS部門にてリーダーの評価を獲得

導入事例・サポート

  • TRAINING SCHEDULE
  • 6月からのトレーニングスケジュールが確定しました
  • お申し込みはお早めに!

企業情報

  • EVENT LIBRARY
  • Knowledge18のハイライト
  • 米国ラスベガスで開催されたServiceNow年次イベントKnowledge18のハイライトです。

Campbell Soup: Building a Sustainable HR Shared Services Program

Making HR Service Delivery Great


Join Kaitlin Arcamone and Mark Grimmelikhuijsen from the Campbell Soup Company as they detail how they transformed their HR operating model–moving from costly, high‑touch services to a self‑service system for employee engagement. Gain insights into how they created an effective framework to operationalize the new model and the lessons they learned along the way. They will also share how they expanded these HR capabilities across multiple functions within Campbell Soup's shared services organization. 

Topics covered during the session include:

  • Campbell Soup's HR Shared Services transformation vision
  • Critical capabilities for HR service delivery
  • From vision to reality: Campbell Soup's shared services playbook
  • How Campbell Soup expanded the delivery of shared services–across IT, finance, facilities, security, procurement, marketing, and sales

Blue Background

All Form Fields Are Required
  • By submitting this form, I confirm that I have read and agree to the Privacy Statement.