ソリューション

  • 製品
  • 活用事例
  • 業種
  • EBOOK
  • デジタルエコノミー時代のカスタマーサービス
  • カスタマーサービスを継続した顧客とのエンゲージの場とするために必要なポイントとは?
  • CASE STUDY
  • コンプライアンス違反管理プロセスの自動化と拡張
  • 急速に拡大する規制要件に効果的に対応する方法とは

プラットフォーム

  • REPORT
  • Gartnerマジッククアドラントでリーダーの評価を獲得
  • エンタープライズ高生産性aPaaS部門にてリーダーの評価を獲得

導入事例・サポート

  • TRAINING SCHEDULE
  • 6月からのトレーニングスケジュールが確定しました
  • お申し込みはお早めに!

企業情報

  • EVENT LIBRARY
  • Knowledge18のハイライト
  • 米国ラスベガスで開催されたServiceNow年次イベントKnowledge18のハイライトです。

Become the Service Boss: Turn Data into Your Tool for Improvement

Think quick ‑ which services are worth automating and how much it will cost?

If you don’t know off the top of your head, you’re not alone. Attempting to get answers to these types of critical questions that drive service improvement can leave you buried in spreadsheets and working overtime.

Luckily it doesn’t have to be this hard. Learn how to gain secure, simple access to key performance indicators (KPIs) and metrics that enable you to deliver higher quality services to your users while minimizing cost with Performance Analytics.

During this On Demand webinar you'll learn how to:

  • Eliminate manual reporting and tailor visualizations to ensure user decisions align with you business goals
  • Identify leading and lagging indicators in your service processes
  • Discover the best candidates for service automation, ensuring ROI
  • Watch now!

Blue Background

All Form Fields Are Required
  • By submitting this form, I confirm that I have read and agree to the Privacy Statement.