ソリューション

  • 製品
  • 活用事例
  • 業種
  • EBOOK
  • デジタルエコノミー時代のカスタマーサービス
  • カスタマーサービスを継続した顧客とのエンゲージの場とするために必要なポイントとは?
  • CASE STUDY
  • コンプライアンス違反管理プロセスの自動化と拡張
  • 急速に拡大する規制要件に効果的に対応する方法とは

プラットフォーム

  • REPORT
  • Gartnerマジッククアドラントでリーダーの評価を獲得
  • エンタープライズ高生産性aPaaS部門にてリーダーの評価を獲得

導入事例・サポート

  • TRAINING SCHEDULE
  • 6月からのトレーニングスケジュールが確定しました
  • お申し込みはお早めに!

企業情報

  • EVENT LIBRARY
  • Knowledge18のハイライト
  • 米国ラスベガスで開催されたServiceNow年次イベントKnowledge18のハイライトです。

Turbocharge Your Project Management Office

How to Increase Business Value, Improve Reliability, and Accelerate Delivery

Today, IT is the engine that underpins enterprise innovation and productivity. IT is no longer a back‑office function—instead, IT is expected to run like any other business department, making and successfully executing investment decisions that maximize business returns, lower costs, and quicken time to value.

While PMOs have to respond to growing business needs, they lack insight into business demands—and they lack the tools to prioritize these demands. How can you drive continuous improvement throughout the entire lifecycle of a project portfolio, creating a streamlined, effective PMO organization? Read our eBook for some proven ways to get started.

Blue Background

All Form Fields Are Required
  • By submitting this form, I confirm that I have read and agree to the Privacy Statement.