ソリューション

  • 製品
  • 活用事例
  • 業種
  • EBOOK
  • デジタルエコノミー時代のカスタマーサービス
  • カスタマーサービスを継続した顧客とのエンゲージの場とするために必要なポイントとは?
  • CASE STUDY
  • コンプライアンス違反管理プロセスの自動化と拡張
  • 急速に拡大する規制要件に効果的に対応する方法とは

プラットフォーム

  • REPORT
  • Gartnerマジッククアドラントでリーダーの評価を獲得
  • エンタープライズ高生産性aPaaS部門にてリーダーの評価を獲得

導入事例・サポート

  • TRAINING SCHEDULE
  • 6月からのトレーニングスケジュールが確定しました
  • お申し込みはお早めに!

企業情報

  • EVENT LIBRARY
  • Knowledge18のハイライト
  • 米国ラスベガスで開催されたServiceNow年次イベントKnowledge18のハイライトです。

Take Your Service Availability to New Heights

Your business depends on you to deliver mission critical services. However, if you’re like many IT organizations, you’re losing sleep over service availability. There’s just too much disconnected infrastructure monitoring information, and there is no clear view of business service health. As a result, service outages take too long to fix, and many potential service issues go undetected. 

Download this eBook and learn how to take back control with service‑aware event management. See the health of all of your business services at a glance—and instantly get to the root cause of service issues. No more war room finger pointing, just rock‑solid service availability.

Blue Background

All Form Fields Are Required
  • By submitting this form, I confirm that I have read and agree to the Privacy Statement.