ソリューション

  • 製品
  • 活用事例
  • 業種
  • EBOOK
  • デジタルエコノミー時代のカスタマーサービス
  • カスタマーサービスを継続した顧客とのエンゲージの場とするために必要なポイントとは?
  • CASE STUDY
  • コンプライアンス違反管理プロセスの自動化と拡張
  • 急速に拡大する規制要件に効果的に対応する方法とは

プラットフォーム

  • REPORT
  • Gartnerマジッククアドラントでリーダーの評価を獲得
  • エンタープライズ高生産性aPaaS部門にてリーダーの評価を獲得

導入事例・サポート

  • TRAINING SCHEDULE
  • 6月からのトレーニングスケジュールが確定しました
  • お申し込みはお早めに!

企業情報

  • EVENT LIBRARY
  • Knowledge18のハイライト
  • 米国ラスベガスで開催されたServiceNow年次イベントKnowledge18のハイライトです。

Investing in ITIL-Aligned ITSM Technology

Learn how ITSM technologies can help support your ITIL adoption

If you are interested in implementing ITIL – the IT service management (ITSM) framework – you need to carefully consider the blend of people, processes, and technology that you use to support an ITIL rollout.

Your company could attempt to adopt ITIL without fit‑for‑purpose ITSM technology, but the result would leave people “working harder, not smarter” — able to employ a number of ITIL best practices but not necessarily doing so efficiently or effectively.

In this eBook you will learn:

  • How a fit‑for‑purpose ITSM platform helps with ITIL adoption (and IT operations)
  • How to justify the investment in a fit‑for‑purpose ITSM platform
  • Understanding your requirements to select the best technologies for supporting your ITIL implementation

If you believe in the benefits of ITIL, this eBook will help you connect the dots between people, processes, and technology to ensure your new ITSM initiative brings major improvements to your IT services.

Blue Background

All Form Fields Are Required
  • By submitting this form, I confirm that I have read and agree to the Privacy Statement.