ソリューション

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HR IT Products
  • ホワイトペーパー
  • 人事部門と IT 部門の連携がもたらすメリット
  • 生産性を高め、優れた従業員エクスペリエンスで優秀な人材を引きつけます。
Security Fundamentals
  • ホワイトペーパー
  • ヘルスケアセキュリティの基礎
  • 接続されたシステムによって優れた臨床を促進し、治療の結果を向上させます。

プラットフォーム

Forrester Report
  • アナリストレポート
  • デジタルワークフローの価値
  • 満足度を高めつつ、半分の時間と 3 分の 1 のコストでアプリを市場に送り出せます。

お客様

Customer Success
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  • 成功へ導く規範
  • 実績のあるベストプラクティスに基づいた段階的なアクションプランで結果を促進できます。

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  • 60 秒でビジネス全体の未開発の価値を算出できます。

Driving Radical Customer Service Innovation

Move beyond operational demands to deliver proactive strategies that drive business growth

Customers today are demanding service on their own terms and time. To adjust to this new reality, customer service organizations are rethinking their technology, data, and operations. In this eBook, you’ll learn how customer service and IT can partner to:

  • Modernize the user experience
  • Engage and provide visibility
  • Intelligently automate routing customer service processes
  • Accelerate application development
  • Take full advantage of the cloud

You’ll also find a checklist for driving customer service innovation and real‑life case studies from customers who have transformed their own customer experience.

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