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HR IT Products
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  • 人事部門と IT 部門の連携がもたらすメリット
  • 生産性を高め、優れた従業員エクスペリエンスで優秀な人材を引きつけます。
Security Fundamentals
  • ホワイトペーパー
  • ヘルスケアセキュリティの基礎
  • 接続されたシステムによって優れた臨床を促進し、治療の結果を向上させます。

プラットフォーム

Forrester Report
  • アナリストレポート
  • デジタルワークフローの価値
  • 満足度を高めつつ、半分の時間と 3 分の 1 のコストでアプリを市場に送り出せます。

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Customer Success
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  • 実績のあるベストプラクティスに基づいた段階的なアクションプランで結果を促進できます。

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Artificial Intelligence and Intelligent Technologies: 3 strategies for driving customer service innovation

Today’s technology trends are tomorrow’s customer expectations. From chatbots to predictive service, digital transformation is changing the face of every customer interaction.

Customer service organizations need to take advantage of artificial intelligence and intelligent technologies to deliver the experiences their customers expect. But where to start? Find out in this new eBook:

  • Deliver engaging, personalized experiences that increase customer satisfaction
  • Increase the efficiency and effectiveness of issue resolution
  • Continuously improve and optimize service processes

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