ソリューション

  • 製品
  • ユースケース
  • 業種
  • e ブック
  • イノベーションのための 3 つの戦略
  • 人工知能によってカスタマー エクスペリエンスを変革する方法を学びます。
  • e ブック
  • トランスフォーメーションへの 5 つのステップ
  • 予防型かつ接続されたクライアント エクスペリエンスはファイナンシャル サービスにとって重要です。

プラットフォーム

  • レポート
  • Gartner: ServiceNow をリーダーとして指名
  • 2018 年度マジッククアドラント エンタープライズ高性能アプリケーション PaaS

お客様

  • お客様成功事例
  • チャンピオンが必要です!
  • 弊社のツールとリソースを使用して、組織内でより効果的に ServiceNow を浸透させてください。

さらに詳細を確認する

  • イベント
  • Knowledge 2019
  • 5 月 5 ~ 9 日にラスベガスで開催されるイベントで、働き方を次のステージへとレベルアップさせましょう。

The Total Economic Impact™ of ServiceNow IT Business Management



Find out how ITBM can deliver a $17M benefit in less than three years.

Reach your potential with a strategic portfolio planning and execution solution that improves capital and resource optimization while accelerating time to value. Through customer interviews and surveys*, Forrester has determined that ITBM customers have achieved significant results, including a less than six‑month payback period, as well as an ROI of 400% and productivity improvements of $10.8M over three years. Read the October 2018 commissioned study, conducted by Forrester Consulting on behalf of ServiceNow, to find out how ITBM can:

  •  Help organizations do more with their money
  • Improve resource utilization and allocation
  • Reduce project delays and increase productivity by 20%
  • Accelerate time to market by 23%

 

*Numbers based on a composite organization with 17,000 employees

Purple Background

All Form Fields Are Required
  • By submitting this form, I confirm that I have read and agree to the Privacy Statement.