ソリューション

  • 製品
  • 活用事例
  • 業種
  • EBOOK
  • デジタルエコノミー時代のカスタマーサービス
  • カスタマーサービスを継続した顧客とのエンゲージの場とするために必要なポイントとは?
  • CASE STUDY
  • コンプライアンス違反管理プロセスの自動化と拡張
  • 急速に拡大する規制要件に効果的に対応する方法とは

プラットフォーム

  • REPORT
  • Gartnerマジッククアドラントでリーダーの評価を獲得
  • エンタープライズ高生産性aPaaS部門にてリーダーの評価を獲得

導入事例・サポート

  • ServiceNow Training
  • 認定トレーニング&認定資格ガイド
  • ServiceNow製品導入を成功に導くために必要不可欠となる知識スキルの一覧を紹介しております

企業情報

  • Japan Office
  • ServiceNow Japan会社概要
  • ServiceNow Japan株式会社の会社概要及び所在地

Forrester’s 2018 Top 10 Customer Service Trends

See how operations can become faster, cheaper–and yet, more human 

Whether you’re thinking about voice interactions, chatbots, or visual engagement, one thing’s for sure: 2018 is going to be a year of tremendous growth. To scale accordingly, companies must keep up with the fast pace of innovation in this digital economy. 

Download this Forrester Report and discover this year’s top 10 trends organizations should consider as they gear up to deliver exceptional customer service. Some of our takeaways include:

  • Delivering the best customer service experience
  • Using automation and artificial intelligence to up‑level operations
  • Maximizing human connections in a self‑service and digital world

Get the Forrester 2018 Report
"2018 Customer Service Trends: How Operations Become Faster, Cheaper – And Yet, More Human” ‑ January 2018, Forrester Research

 

All Form Fields Are Required
  • By submitting this form, I confirm that I have read and agree to the Privacy Statement.